تمامی اعضای گروه تبلیغاتی کار نیک ققنوس از فارغ التحصیان دانشگاه هنر تهران در رشتههای گرافیک، چاپ و نشر، طراحی صنعتی، عکاسی و سینما میباشند.
میزان اثربخشی تبلیغات موسسه شما ربطی به میزان هزینه ای که می کنید ندارد! این کیفیت و هدفمند بودن تبلیغات شماست که باعث ارتقا و یا متاسفانه باعث از بین رفتن نام تجاری شما می شود.
ما با طراحی و چاپ بیش از 16 نشریه بین المللی داخلی و خارجی به زبانهای مختلف و تجربه گرانبها در حوزه گرافیک مطبوعاتی آماده انجام خدمات شما هستیم. به بخش نشریات بروید.
نسبت به جلوه بصری خدمات و محصولات خود حساس باشید، زیرا محصولات و خدمات شما همیشه در حال مقایسه با محصولات مشابه می باشد، به شما کمک می کنیم برتر بمانید …
زبان تصویر گویا ترین شکل معرفی شما و خدماتتان به مشتریان می باشد. تیم تصویر ما یاری گر و مشاور شما در این امر می باشد، خدماتی همچون، تیزر معرفی محصول، مجموعه و یا همایش های شما.
بسته بندی محصول را به فروش میرساند. این جمله تعریفی کلی ست اما به طرز شگفت آوری اهمیت بسته بندی خوب را گوشزد می کند، اهمیتی که ساختار و طراحی گرافیک خلاقانه را در بر می گیرد.
با توجه به گستردگی حوزه ها و متنوع بودن خدمات بهترین راه اطلاع از تعرفه خدمات کارنیک تماس تلفنی و یا حضوری با ماست. شما میتوانید نمونه کارهای انجام شده را نیز از ما بخواهید.
استودیو کارنیک با مشاورههای رایگان به مشتریان خود در زمینه طراحی گرافیک بستهبندی و ساختار بستهبندی تمامی تلاش خود را در جهت ارتقاء سطح کیفی بستهبندی محصولات شما به کار خواهد بست.
⊕ طراحی گرافیک بستهبندی
⊕ طراحی لیبل بستهبندی
⊕ عکاسی تبلیغاتی
⊕ طراحی برندینگ
⊕ طراحی پوستر تبلیغاتی
x (x)
استودیو کارنیک به پشتوانه تواناییهای خود در بخشهای چاپ و پس از چاپ و همچنین به کارگیری ناظرین چاپ با تجربه و فارغالتحصیل رشته چاپ، توانایی تولید انواع بستهبندیهای مقوایی و … را داراست.
⊕ جعبههای مقوایی
⊕ جعبههای کادویی
⊕ جعبههای لمینتی و چند لایه
⊕ چاپ بازیهای کارتی و بردگیم
⊕ ساخت جعبههای چوبی و MDF
x (x)
x (x)
استودیو کارنیک با سرعتی باور نکردنی و کیفیت بالا تمامی انتظارات شما از
⊕ تولید هاردباکسهای چند تکه
⊕ تولید هاردباکسهای مگنتی
⊕ چاپ هاردباکس با اشکال خاص
⊕ تولید جعبههای بازی
⊕ تولید جعبه گل
x (x)
x (x)
x (x)
x (x)
x (x)
x (x)
استودیو کارنیک میکوشد با ارائه تجربه های نو در مسیر انجام یک پروژه و پرهیز از کلیگویی، نگاهی متفاوت و ریزبینانه به فرآیند تولید برند و هویت بصری داشته و از سایر همکاران خود متمایز باشد.
⊕ تحقیقات و آنالیز
⊕ طراحی لوگو و نشان
⊕ طراحی ست سازمانی
⊕ تبلیغات محیطی
⊕ کمپین تبلیغاتی و ارائه ایده